Cases
Shoppen zonder wachtrijen.

Client

Intersport

Services

App UX/UI Design Development

Intersport is een global player in de sport kleding industrie met meer dan 5500 Intersport winkels in 44 landen. Zij herkende het groeiende belang van digitalisering om de user experience te verbeteren. Ondanks dat meer en meer mensen online winkel, opereert Intersport vanuit de visie dat fysieke winkels nog steeds een essentiële rol spelen in de complete klantbeleving. Wij hebben hen geholpen om onnodige en tijdrovende taken te digitaliseren. Dit is hoe we het gedaan hebben.

Digitalisering voor een betere service.

Om de klantbeleving direct te beïnvloeden begin je zo dicht mogelijk bij de interactie tussen het merk en de klant. Je begint bij de mensen. Degene die het merk Intersport moeten uitdragen naar de klant. De winkelmedewerkers. Door hen de tools te geven om hun werk beter en efficiënter te doen leidt uiteindelijk tot een betere klantbeleving. Het digitaliseren van tijdrovende taken zoals het nalopen van het magazijn op de juiste maat, en het inkorten van wachtrijen door de kassa opnieuw uit te vinden.

intersport

Houd je klanten in de winkel.

Wanneer een product niet op voorraad is, kunnen medewerkers in real time de voorraad van andere vestigingen checken. De klant heeft dan de opties om het product te laten bezorgen op een vestiging naar keuze of meteen aan huis te laten bezorgen. Hierbij hoeft de klant niet op zoek naar een andere, lees concurrerende, winkel om het product daar te kopen.

Snellere check-out betekent minder rijen.

De app is geïntegreerd met de gloednieuwe cloud terminal API van Adyen. Hierdoor kunnen klanten meteen betalen bij de medewerker via een Ipad zonder in de rij te hoeven staan bij de kassa.

Intersport - Ipad App

Gebouwd voor schaalbaarheid.

Na een testfase in geselecteerde winkels zal de app wereldwijd uitgerold worden in alle Intersport outlets. Dat betekent dat de app zo ontwikkeld is om efficient op grote schaal uitgerold te worden. Dankzij het gebruik van de nieuwste development technologieën zoals React Native sluit de app perfect aan op verschillende platformen en apparaten voor Android en iOS. Dit is dezelfde technologie die Instagram, Facebook en Uber gebruiken om hun apps te bouwen.

Eindresultaat.

Klanten van Intersport kunnen nu alles wat Intersport te bieden heeft, zien, voelen en ruiken zonder tijd te verspillen aan wachtrijen, en winkelmedewerkers hoeven geen tijd meer te verspillen aan het onnodig doorspitten van een magazijn.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een berichtje via email of je kan natuurlijk altijd bellen.